sobota 9. května 2015

Jsem stále na Srí Lance + VIDEO

Nechce se mi tomu věřit, že už je to tak dávno. Ještě ani nezačal letní semestr, když jsme se ze Srí Lanky vrátili. Od té doby stihlo znovu sněžit, já uběhla svůj třetí půlmaraton v životě (s třetím osobákem), měla několik hangoutů s Lucií v Kanadě, snědla dvě sklenice Nutelly a dodatečně oslavila své narozeniny se svou sestrou roadtripem v Polsku.


I přestože mám pořád pozůstatky opálené kůže, tak je tady poslední týden školy, nespočet testů a zkoušek přede mnou a vidina dovolené v nedohlednu.. Proto jsem stále myšlenkama na Srí Lance, v ráji, v teple, v místě, kde čas běží pomaleji než v Praze, a je tam prostě krásně (až na ty slony, no...) 

Jak shrnout celou dovolenou? Mně to jen tak prostě nejde. Dovolenou žiji vždy ještě několik měsíců po návratu (vyprávím zážitky, třídím fotky, vyvolávám fotky, vybírám album na fotky, vyrábím album - např. pro vaši informaci to Brazilské pořád čeká, protože album je stále na cestě :( )

Jedno letmé shrnutí bych pro vás ovšem měla, a to ve formě videa made by Honzadvd. 
Příjemnou zábavu !


(Pozn.: po útoku slona jsem opravdu byla v šoku, a tak mluvím jako mírně retardovaný jedinec.) 

Žádné komentáře:

Okomentovat