čtvrtek 30. června 2016

Iva runs Prague International Marathon 2016

Jsou to více jak dva roky, kdy jsem si řekla, že bych si ráda zaběhla maraton, a jsou to téměř dva měsíce od chvíle, kdy jsem na Staroměstském náměstí proběhla velkou modrou bránou s nápisem Prague International Marathon 2016..



..Od té doby jsem dopsala svou druhou bakalářku, odstátnicovala a konečně přivítala prázdniny..
Zpátky ale k 8. květnu, kdy jsem se společně se ségrou poprvé vydala vstříc 42,195 km doufajíc v úspěšné zakončení :-)
Natrénováno bylo, teď to bylo jen o tom, všechnu tu tréninkovou přípravu správně prodat!

Co vám budu povídat, 25. kilometr přišla krize, kdy mě celý závod přestal bavit, ale díky bohu za svou za ta léta vyběhanou vytrénovanou hlavu, která mi nedovolila skončit...
No co vám budu povídat, koukněte se sami na video z celého závodu :-)



Ještě jednou velké díky Lukášovi, Honzovi a Martinovi (a jeho Hance) za snový support team a Zuzce, za nejlepší neplánovanou sešlost na 41. kilometru a společný doběh na vteřinu přesně :-*



A co vy? Jaké máte zkušenosti s vašimi "prvními" půl-maratony, desítkama a jinými závody? :-)
Mějte se báječně a užívejte léta!

Žádné komentáře:

Okomentovat