neděle 11. ledna 2015

WEEKLY CHALLENGE #5

Je neděle, jedenáctého ledna - ne, nebudu se opakovat o rychlosti času, protože se z toho potom asi zblázním..

Dnes bude jen krátký informační článek o tom, co nás nemine příští týden. Ze všeho nejdřív bych ovšem chtěla shrnout týdenní výzvu, která dnes končí. Každý den jsme měly udělat něco jinak. Z počátku to vypadalo jako sranda-výzva, ale já za sebe říkám, že ke konci už mi docházela inspirace. No, můžete posoudit sami zde, který den byl nejkreativnější, nebo nejšílenější a nebo, který taky zkusíte. Já si určitě vyzkouším kanadskou verzi stolování - tedy, že si vyměním příbor (už teď je mi jasné, že se nenajím :)). 

A abych zbytečně nezdržovala, zde jsou výzvy na další týden. Ano, čtete správně - výzvy - s Lucií jsme se rozhodly, že spojíme tentokráte dvě, které se nevylučují, a taky, proč ne, že jo :). 

První výzva je jednou z těch, kterou jsme před Vánoci přesunuly na nový rok.. 
Druhá výzva byla nachystaná na vhodný čas, tedy až se Jan opět vytratí někam na pracovní cestu mimo domov a Lucie se nebude moci na něj vymlouvat :)). Sama si totiž v Praze zakládala na tom, že nemá televizi (a to prosím pěkně v jedné pracovala!..). 

" Týden bez nákupů. Čehokoliv! "

" Týden bez sledování televize, nahrávek, videí na Youtube či jiných kanálech"


Myslíte si, že jsme se zbláznily? Nenakupovat? Ne, nezbláznily. Jen dnešní doba je taková, že si člověk téměř každý den něco koupí (ať je to sebevětší hovadina). Sama za sebe zvedajíc pravou ruku na přísahu říkám, že jsem dnes nebyla na velkém nákupu, abych přežila. Ve spíži je toho dost. A ne, nebudu využívat své blízké k tomu, aby nakupovali za mě. A ne, nebudu nakupovat ani na internetu.
A videa? To snad není ani výzva, to zvládne každý - jen bude pointa v tom, najít si suplující zábavu. Já už ji mám. Závidíte? :P .. 
Stejně tak jako předchozí týdny sledujte náš Instagram, protože je tam moc hezkých fotek a uvidíte, co ve volném čase děláme namísto koukání na televizi. A sami můžete přidávat příspěvky s hashtagem #twooverseas

Tak tedy výzvy byly vyřčeny a já pádím zpátky k učení. Čeká mě snad ten nejtěžší týden v mém dosavadním životě - takže proč čekat do zítřka, když můžu začít už dnes večer, žejo ... 
i. 

A tady jedna fotka z týdenní výzvy, kdy jsem si zuby čistila druhou rukou - trvalo to minimálně dvakrát tak déle! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat