čtvrtek 2. dubna 2015

Iva Runs Srí Lanka

Mohlo by se zdát, že jsem přestala se svým největším koníčkem, běháním. Ale není tomu tak. Ba naopak, běžecká výbava letěla i tentokráte se mnou, na Srí Lanku..



Když jsem v prosinci rozbalila svůj narozeninovo-vánoční dárek (ty dva svátky jsou totiž v mém případě dosti blízko u sebe :)) objevila jsem plavky, zimní běžeckou výbavu a letní běžeckou výbavu. Nevím jak vy, ale já mám vždy touhu hned všechny dárky rozbalit a vyzkoušet.. Tudíž zde byly další podněty k únorovému výletu za teplem - nejen kvůli plavkám, ale také, abych provětrala své nové a první(!) kraťasy Nike Pro. 

Po běhání v Amazonii jsem si říkala, že už mě nemůže nic rozhodit. Opět jsem se mýlila. Jednoho krásného rána jsem se ještě před východem slunce vytratila z pokoje, oblékla si své nové zářivé kraťasy a top s fajfkou, seběhla tři patra a stála bosá na pláži, připravena na písečný trénink. Moc už si nevybavuju, co jsem si předtím myslela, ale že to bude taková dřina, to mě určitě nenapadlo. Nohy se mi bořily do písku jedna za druhou a já s každým dalším metrem ztrácela síly pro svůj posun vpřed. Ve chvíli, kdy se sluneční paprsky začaly dotýkat pláže, se k této tvrdé dřině přidalo ještě vedro a jediná voda široko daleko byla ta oceánská, nechutně slaná.





Nakonec jsem v sobě sebrala veškerou vůli a uběhla celých 5 km, s pocitem, že mám za sebou ultramaraton s KeňanySmočila jsem si nohy ve vodě a opakovala si oblíbené motto mé sestry: "Těžko na cvičišti, lehko na bojišti." Takže zítra ráno znova...




Další den jsem si sice obula tenisky, ale v Mirisse jsem je zase zula a vrátila se k bosému běhu. Pláž zde byla naprosto ideální pro běh - mírná, bez naneseného písku, do kterého by se nohy bořily po kotníky jako tomu bylo v Tangalle. A po celém dni koupání a válení se na pláži byl podvečerní běh to pravé ořechové..


Všeho všudy jsem si na Srí Lance odběhala necelých 30 kilometrů (pokud do toho nepočítám seběh Adamovy hory :)) a beru to jako další super zážitek, protože po bězích v pražských ulicích je plážový běh něco nepopsatelně krásného ! :)



 





Žádné komentáře:

Okomentovat