středa 17. prosince 2014

There is no more time for relax before CHRISTMAS

Že si s nadpisem protiřečím s jedním z předchozích článků na tomto blogu? Tak napůl, možná. :) Nevím, jak vy, ale já v poslední době nevím, kde mi hlava stojí. Škola, předtermíny, zápočty, dárky, práce ... no není toho nejméně. Do toho slyším ze všech stran řeči o vánočním úklidu, o nenakoupených dárcích, o frontách v nákupních centrech a nenapečeném cukroví..

Tudíž, abychom si to ujasnili. Jsou Vánoce - svátky klidu a míru (tak mě to aspoň učili na základní škole) a očividně ten stres máme rádi, když si jej vytváříme..

No, upřímně. Je ten vánoční úklid opravdu tak důležitý? Nedá se jen tak náhodou spojit s tím jarním, který nastane za pár měsíců? To si myslíte, že Ježíšek nepozná ten správný vánoční stromeček přes neumytá okna? Já myslím, že když Jěžíšek ví, jaké jsou naše tajná přání a vždy nás pod stromečkem na Štědrý den překvapí, tak mu ty šmouhy na oknech vážně vadit nebudou. A taky pozor, abyste nedostali angínu, jak budete v té zimě leštit okna a budete stát v průvanu mezi teplým vnitřním vzduchem a chladným venkovním.. To mě taky za mlada učili "Nestůj v tom průvanu! Nachladneš!" A snad nechcete u Štědrovečerní večeře kašlat a nechtěně tak rovnou spolknout nějakou tu kapří kůstku. No, ni? :)
Dárky. To je kapitola sama pro sebe. Asi moc nemusím dodávat, že na to jste měli myslet dříve - ony Vánoce jsou tady každý rok. Překvapivě. ;)  Každopádně, pokud si ještě lámete hlavu - můžete zkusit třeba knížky, které jsou nejvděčnějším dárkem a které jsou naštěstí dostupné online a do Vánoc je máte doma kurýrem :). Pokud ovšem vyrazíte nakupovat ven - ano, pak přichází ta slova o přeplněných nákupních centrech. Já osobně dnes v jenom menším byla - snažila jsem se sehnat vánoční čepice - neúspěšně. (Proto vás prosím, kdybyste měli tipy, kde je seženu, budu vám moc a moc vděčná!:) 
Cukroví ještě (už :) ) nikde - to snad takový problém není, ne? Stále je před námi poslední adventní víkend, během kterého stihnete několik rychlovek. A přeci vždyť to není o tom! (mami, ty tuto část přeskoč - kokosové kuličky prostě být musí! :)) ) I když je pravda, že bez perníčků (které jsem pekla už v listopadu :D) to není ono.. Přinejhorším jsou zde obchody, které jsou plné baleného cukroví, i když já osobně těm ingrediencím moc nevěřím - raději bych volila výborné sušenky z M&S, když už něco chcete mít na vánočním stolku k dekoraci. Každopádně, stejně se všichni přejí kaprem a salátem (už vidím ty půlnoční vánoční fotky na instagramu, jak všichni tlačí bramborový salát! :D ) - teď přemýšlím, jak je to smutné, že mi to, na co se všichni celý rok nejvíce těší, nechutná a vlastně se při štědrovečerní večeři postím :))..

Jak psali ve Forbesu - je potřeba si dělat radost, třeba ponožkama - a tak tedy až do Vánoc nosím (nejen) ponožky s vánočními motivy :))


Za týden je tady Ježíšek! Pak přijdou na řadu skeptická slova "tak zase za rok." .. To sice ano, ale Ježíšek je tady AŽ ZA SEDM DNÍ! Ještě máte fůru času si ten předvánoční čas stále užít. A když už budete dělat něco vánočního, přidejte fotku na Instagram, Google+, Facebook či Twitter s hashtagem #twooverseas. A není to jen tak! Ve hře je pohled od Lucie z Kanady! (teď jsem si vlastně uvědomila, že ho dostanete dříve než já, protože já ještě žádný nedostala! :)

Dnešní vánoční věc z naší challenge je tajná - odhalení časem přijde..

..a teď zpátky ke studiu. :(
Vánoční skořicový pozdrav, i.




Žádné komentáře:

Okomentovat